Skip to content

Bomboane dulci amarui

Martie 8, 2010
tags: , ,

Ingrediente-100gr seminte susan
                             -curmale(eu am pus 30)in loc de curmale puteti folosi miere.
Preparare– se rasnesc semintele de susan in rasnita pana se fac faina .se pun curmalele sau mierea peste faina de susan si se rasnesc in continuare.se formeaza bilute sau orice forma doriti,se dau la rece 30 minute

Descarca Reteta In Format PDF

2 comentarii leave one →
  1. Teodora permalink
    Martie 8, 2010 5:30 pm

    mmmmmmm gustos, sa incerc si eu😉

  2. Claudia permalink
    Martie 9, 2010 6:10 am

    Buna,
    Am facut bomboanele si sunt super yammy yam

Lasă un răspuns

