Skip to content

Inghetata banane

Mai 10, 2010
tags: , ,

O inghetata delicioasa si usor de preparat

Ingrediente-banane inghetate(2 banane=1 portie)

Preparare-bananele inghetate se baga in robot pana rezulta o crema

Topping

 

Ingrediente-cacao

                             -miere/sirop agave/sirop artar

3 comentarii leave one →
  1. Mai 26, 2010 5:59 am

    Si eu fac inghetata asta des si de fiecare data nu-mi vine sa cred ca o inghetata fara pic de grasime animala poate fi asa de cremoasa!

  2. Catalina permalink
    Decembrie 15, 2010 10:37 am

    Si eu sunt innebunita dupa inghetata de banane; din pacate, in blenderul meu nu iese asa cremoasa, trebuie sa imi iau un robot. Eu ii adaug stafide si cacao. Intrebare: siropul de artar e raw?

    • Decembrie 15, 2010 6:13 pm

      nu este raw

Lasă un răspuns

