Skip to content

In loc de paine

Iunie 4, 2010

Ingrediente-vinete

                             -condimente(sare,usturoi pudra,fulgi drojdie,etc) sau ce condimente preferati

Preparare-se taie vanata felii de 5 mm (optional se indeparteaza coaja) se condimenteaza si se deshidrateaza la 40 grade cateva ore .Puteti sa o deshidratati dupa preferinte mai moale sau uscata.

Raw sandwich

Ingrediente– ,,paine,,

                              -avocado

                              -rosie

                              -salata verde

                              -seminte incoltite de lucerna

                              -sare

Preparare-se ung feliile de ,,paine,, cu avocado se pun si restul ingredientelor si gata sandwich-ul

10 comentarii leave one →
  1. Iunie 4, 2010 2:12 pm

    Bravo pt. idee! Nu e rea deloc! Painea raw este de regula facuta din nuci sau/si seminte, care nu ar trebui consumate atat de des…
    P.S. Ce deshidrator ai?

  2. Iunie 4, 2010 2:17 pm

    am ezidri fd 1000

  3. corina permalink
    August 10, 2010 2:12 pm

    Vreau si eu sa achizitionez un deshidrator. Stiu ca un excalibur ar fi cel mai bun dar este f scump asa ca singura optiune acceptabila ca pret mi se pare ezidri 1000 poti sa-mi spui te rog dc se comporta bine. Nu am gasit prea multe referinte despre el pe net. Multumesc anticipat. Si sigur este raw? Adica nu depaseste o temp de 40 grd.?

    • August 10, 2010 2:21 pm

      Ca pret e bun Ezidri ,nu imi place la el ca nu are tavile mai inalte.In Excalibur poti sa asezi tavile cum vrei,sa pui un castron cu mancarea la incalzit ,la Ezidri nu pot.Aparatul ezidri are mai multe trepte de setare a temperaturii 35,40,45,50,55,60,65 grade.Un deshidrator mai ieftin am vazut in Auchan pana in 150 ron dar nu specifica temperatura de uscare.

  4. corina permalink
    August 10, 2010 2:52 pm

    Multumesc mult pt raspunsul prompt, l-am vazut si eu pe cel din auchan e ieftin si prost (nu specifica temperatura deci nu te ajuta cu nimic intr-o alimentatie raw). Inca stau sa ma gandesc ce sa iau intre ezidri fd 1000 si excalibur. Stiu ca excaliburul e cel mai bun insa pretul e cam mare.

    • August 10, 2010 2:56 pm

      Ai putea sa iti comanzi de pe ebay excalibur la mana a doua am vazut ca sunt si la 100 $.Eu nu prea pot nici pizza sa fac in deshidrator din cauza tavilor joase.

  5. corina permalink
    August 10, 2010 3:03 pm

    Gata m-ai convins o sa fac un superefort si o sa iau un excalibur oi vedea eu cum. Multam mult pt asistenta.

  6. Noiembrie 1, 2010 1:01 am

    Deshidratoarele Excalibur sunt distribuite de QUARK SRL prin intermediul site-ului http://www.BeOrganic.ro
    Acolo gasiti deshidratoarele cu 4, 5 sau 9 tavi, cu sau fara timer.

  7. Noiembrie 23, 2010 1:56 pm

    Si eu caut un deshidrator Excalibur, insa acum cei de la quark nu mai au pe stoc… cred ca incerc sa iau unul din afara…

    • Noiembrie 24, 2010 12:54 pm

      mai gasiti deshidrator Excalibur la magazinul rawz mai multe detalii pe siteul lui Andreea Lazarescu http://bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/

Lasă un răspuns

